Data Meets Hospitality: dit is het programma

Data Meets Hospitality: dit is het programma

N.v.d.r.: Data Meets Hospitality heeft intussen al plaatsgevonden. Bekijk hier de aftermovie voor een impressie van het evenement. Wij kijken alvast uit naar de volgende editie! 

 

Binnen enkele weken gaat Data Meets Hospitality van start! Dit is het eerste Benelux evenement voor horeca ondernemers rondom het thema ”data”.  In onze laatste aankondiging hebben wij u al over de voordelen geïnformeerd die het event u kan bieden. In deze nieuwe update kondigen wij het volledige programma aan, alsook nieuwe sprekers en horeca partners.

Nieuwe topsprekers

Meer dan 15 topsprekers vormen samen een geweldige line-up en zullen horecaondernemers klaarstomen voor de toekomst van de horeca. Naast Pieter Munten (Frites Atelier, een concept van Sergio Herman), Michiel van der Eerde (Masterchef NL, BAUT, ZUID) en Mathieu de Lophem (Deliveroo) zijn er nieuwe sprekers bevestigd, waaronder Roger Langhout (Sandton Hotel), Nick Bril (The Jane), Thierry Canetta (Ellis Gourmet Burger). Bekijk hier het volledige programma met alle spreker sessies.

Sessies: inzichten waar u iets aan heeft

Tijdens deze interessante spreker sessies komen verschillende thema’s aan bod:

  • Op de mainstage vertelt Dirk Gypen van Resengo over hoe u klantdata en reviews slim kunt inzetten voor beter persoonlijk contact, gerichte marketing en maximale winst.
  • Nick Bril, chef van twee sterren restaurant The Jane brengt een sessie op de partner stage samen met partner Annoncer, over de digitale transformatie bij The Jane.
  • Zhong Xu van Lightspeed zal het hebben over hoe kassa’s in toenemende mate evolueren naar een hub, waar connectiviteit centraal staat.

Tijdens het service panel met Dominik D’Hooghe (Oak), Tom De Pauw (Horecafocus) en Roger Langhout (Sandton Hotel) zal er gediscussieerd worden over hoe data kan bijdragen aan een betere service, personeelsplanning en klanttevredenheid. 

Data Meets Hospitality: Het Programma

Food & Trends zone

Ook de line-up van alle exposanten staat nu live, waaronder de exposanten, Food & Trends zone en de Gault&Millau POP partners. De partners, waaronder Planday, Ezora, Annoncer, Onlinewerkrooster en Lightspeed zullen op de partner stage uitlichten hoe zij horecaondernemers kunnen helpen future-proof te worden. Onderwerpen die aan bod zullen komen zijn klantdata, personeelskosten en groeien met behulp van data.

In de Food & Trends zone kan u kennis maken met verschillende horeca merken en hun producten of service zelf ervaren. Zo komt Van Duijnen met een SmartTAP, een high-tech oplossing om het maximale uit de drankconsumptie te halen. APICBASE komt met hun management platform die helpt met het beheren van recepten, allergenen, voedingswaarden en bestellingen. Ook Kitchenaid, Fevertree, Serax, Bridor, Sligro/ISPC, Davigel en Duvel stellen hun producten en diensten voor in de Food & Trends zone.

Meer infomatie & nu aanmelden

Heeft het zien van het volledige programma u ook warm gemaakt om DMH te bezoeken? Bestel dan uw tickets op www.datameetshospitality.eu. Tot en met eind mei zijn tickets beschikbaar voor slechts €49,95 (alles inclusief), gastsprekers sessies tot workshops tot heerlijke foodtrucks en een netwerkdrink als afsluiter.

Waar: Bocadero, Rijnkaai 150, 2000 Antwerpen, België

Wanneer: maandag 25 juni 2018 | 09:30 – 21:00

Voertaal: Nederlands

Wij verwelkomen u graag op DMH, een stimulerende dag vol hands-on advies waarmee u meteen mee aan de slag kan.

 

 

Lightspeed Connect 2018: Do Retail Better

Lightspeed Connect 2018: Do Retail Better

Hoe kleine bedrijven stilaan de wereld veroveren

Hoe kleine bedrijven stilaan de wereld veroveren