Ontdek de nieuwste Lightspeed eCom app updates van augustus

Ontdek de nieuwste Lightspeed eCom app updates van augustus

Nieuwsgierig naar de laatste Lightspeed eCom updates op het gebied van apps, thema’s of betaalverwerkers? Dan bent u hier aan het juiste adres. Deze maand lichten we een aantal nieuwe apps toe die geïntegreerd kunnen worden met Lightspeed eCom.  

Kiyoh – Maak uw onderneming succesvoller met de review app

Met de vernieuwde review app van Kiyoh maakt u uw webshop nog succesvoller. Zodra u deze app integreert met Lightspeed eCom kunnen klanten uw producten gaan reviewen. Nadat Google de reviews heeft geïndexeerd tellen ze mee voor uw Google Ads campagnes en worden uw organische zoekresultaten van sterren voorzien. Hierdoor vallen uw producten beter op en bouwt u aan klantrelaties op basis van vertrouwen. De betrouwbaarheid van de reviews wordt vergroot door de samenwerking tussen Kiyoh en Thuiswinkel.org. 

Feedback Company – verzamel reviews en transformeer bezoekers in klanten

Onafhankelijk reviews zorgen voor geloofwaardigheid en vertrouwen, zo weet ook de Feedback Company. Met deze vernieuwde app verzamel uw gemakkelijk reviews van uw producten en uw webshop, en staat u dichter bij uw klant door het toevoegen van een online vraag & antwoord module. De Feedback Company zorgt ervoor dat uw reviews zowel op uw website als op Google komen te staan. 

B2B PRO – voor het professionele zakenleven

B2B Pro is het nieuwe thema van Instijl Media voornamelijk gericht op B2B ondernemingen. Het strakke thema heeft een professionele uitstraling. U kunt als ondernemer kiezen of uw prijzen gelijk zichtbaar wilt maken of alleen zodra klanten inloggen. De prijzen worden vervolgens inclusief of exclusief BTW getoond. Uw websitebezoekers kunnen makkelijk prijzen en andere features van producten vergelijken – de pagina hoeft niet eens meer geladen te worden. 

Bulk orders bestellingen worden een fluitje van een cent met dit thema: met één druk op de knop bestelt u een product in alle varianten die beschikbaar zijn. Ondanks dat dit thema voornamelijk gefocust is op B2B ondernemers, kan het ook door B2C verkopers gebruikt worden.