Lightspeed Connect 2018: Do Retail Better

Lightspeed Connect 2018: Do Retail Better

Is uw retailzaak klaar voor de toekomst? Het retaillandschap heeft de afgelopen jaren enorme veranderingen ondergaan en het einde van de retail evolutie is voorlopig nog niet in zicht. Buzzwords zoals omnichannel, AI, machine learning, ROBO, Big Data, experiential retail en augmented reality worden veelvuldig gebruikt, maar hoe maakt u uw eigen retailzaak nu toekomstbestendig? Hoe gaat u mee met de trends en welke aspecten zijn nu relevant voor uw bedrijf? Ontdek het allemaal en laat u inspireren op de vierde editie van Lightspeed Connect, op 24 oktober in de Jaarbeurs in Utrecht.

Wat kunt u van Lightspeed Connect 2018 verwachten

Lightspeed Connect is hét retail en omnichannel event van Europa speciaal gericht op SMB retailers. Het event is gericht op de nieuwste trends in de detailhandel en schetst een toekomstbeeld van de retailsector, zodat retailers hun on- en offline zaken kunnen klaarstomen voor de toekomst. Ambitieuze zelfstandige retailers vanuit heel Europa ontmoeten elkaar hier om kennis te delen en inspiratie op te doen onder het motto Do Retail Better. Experts uit de branche delen hun best practices middels keynote sessies en er vinden interactieve partner sessies en workshops plaats.

Lightspeed Connect 2018 richt zich op de volgende thema’s:

  • Omnichannel succes: Hoe zorgt u dat online en offline verkoopkanalen naadloos met elkaar integreren voor een optimale omnichannel ervaring?
  • Return of the human experience: Hoe creëert u een betere, persoonlijke shopervaring?
  • Verkoopstrategieën: Hoe presenteert u uw merk op de beste manier? Dit strekt van productfotografie tot design, marketing en conversie optimalisatie.
  • Navigating technology: Welke technologische mogelijkheden heeft de toekomst te bieden?

Lightspeed Connect 2018: Do Retail Better

Eerste sprekers bekend

De eerste namen van de sprekers zijn inmiddels bevestigd. Ron Simpson van The Avocado Show, Jurjen Jongejan van ISM eCompany, Menno van Meurs van Tenue de Nîmes en Olaf Zwijnenburg Rabobank komen hun ervaringen en insights delen op het podium.

Ron Simpson komt vertellen over social branding en hoe u met social media in enkele maanden een merk kan opbouwen met wereldwijde bekendheid. Benieuwd hoe u een unieke customer experience kunt creëren voor uw winkel? Dat legt Menno van Meurs uit, oprichter van Tenue De Nîmes: institutie in de Nederlandse retailwereld. Vervolgens licht Olaf Zwijnenburg van Rabobank de trends en ontwikkelingen in de retail toe en hoe u u als retailer kan onderscheiden. Dit zijn slechts enkele van de diverse keynote onderwerpen die op 24 oktober aan bod zullen komen.

Lightspeed Connect 2018: Do Retail Better
Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed

Vier jaar geleden hebben we Lightspeed Connect opgezet om onafhankelijke retailers en e-commerce ondernemers samen te brengen. Dit met het doel om deze ondernemers te ondersteunen om verder te groeien door ze handvatten en informatie te geven over de nieuwste ontwikkelingen in de markt. Inmiddels is Lightspeed Connect uitgegroeid tot het grootste retail omnichannel evenement van Europa, waar we jaarlijks ruim 800 retailers inspireren.

Aanmelden en meer informatie

Wil jij Lightspeed Connect bezoeken? Meld u dan aan op www.lightspeedconnect.eu/tickets en bestel alvast uw Early Bird ticket! Hierbij zit inbegrepen: keynote sessies, workshops, lunch, drankjes en een gezellige netwerkborrel.

Waar: Jaarbeurs (Supernova zaal), Jaarbeursplein 1, 3521 AL Utrecht, Nederland
Wanneer: woensdag 24 oktober 2018 – 9:30 – 20:00
Voertaal: Nederlands en enkele sessies in het Engels

Bent u ook aanwezig op dit niet-te-missen retail event?

Bestel snel uw early bird tickets

Verhoog uw omzet met data: 3 tips voor fashion retailers

Verhoog uw omzet met data: 3 tips voor fashion retailers