Horeca kassasysteem en betaalplatform
Snellere en betere service, met Lightspeed Restaurant.
Beheer al je horecazaken met Lightspeed. Verhoog je tafelrotatie, geef je inkomsten een boost en krijg meer inzicht met glasheldere data.


Het platform voor ondernemers met visie.
Pas je kassasysteem aan jouw workflows aan, van menukaart tot interface en vloerplan.
Verbeter de ervaring van je gasten met naadloze bestel- en betaalopties, datagedreven menu-aanbevelingen, en maak van elke gast een VIP.
Haal inzicht uit elke transactie en zet bruikbare data in om je zaak te optimaliseren en je volgende stappen te bepalen.
Talloze horecazaken vertrouwen op Lightspeed:
Koppel Lightspeed Restaurant aan de tools waarmee je al werkte.
- Hotel PMS
- Personeelsplanning
- Reserveringen
- Boekhouding

Overstappen naar Lightspeed?
Overschakelen is eenvoudig. Van datamigratie tot de installatie van hardware en betaalterminals: onze experts helpen je bij elke stap.
- 24/7 gratis support
- Eén-op-één onboardingsessies
- Een toegewijde accountmanager

Ontdek wat Lightspeed voor jouw bedrijf kan betekenen
Neem contact met ons op voor meer informatie.
Jouw vragen, onze antwoorden
Hoeveel kost Lightspeed Restaurant?
De prijs van Lightspeed Restaurant hangt af van het type abonnement dat je wilt kopen. Meer info over de verschillende prijzen vind je hier.
Wanneer mijn internetverbinding uitvalt, blijft het kassasysteem werken?
Ja, Lightspeed Restaurant werkt ook probleemloos offline. Alle data die ingevoerd is in offline modus wordt lokaal op het apparaat opgeslagen en automatisch gesynchroniseerd zodra de verbinding is hersteld. Opgelet: Dit geldt niet voor veranderingen en onderhoud aan basisgegevens van het kassasysteem of cloud-evaluaties die alleen met een werkende internetverbinding kunnen worden gebruikt.
Kun je meerdere locaties met Lightspeed beheren?
Ja, met Lightspeed Restaurant kun je zoveel locaties beheren als je wilt, allemaal op één plaats. Vanuit de backoffice beheer je eenvoudig data van gasten en rapporten op verschillende over locaties heen en verander al je menu's met enkele klikken. Meer over het beheren van meerdere restaurant locaties vind je hier.
Hoe stop ik mijn abonnement op Lightspeed Restaurant?
Wanneer je een maandabonnement op Lightspeed hebt genomen, kun je je contract aan het einde van de maand stopzetten. Wanneer je een jaarabonnement op Lightspeed hebt genomen, moet je wachten tot het einde van je termijn vooraleer je je contract kunt stopzetten.
Waarom zou ik Lightspeed Restaurant voor mijn horecazaak gebruiken?
Lightspeed is ontwikkeld met het oog op snelheid en efficiëntie, en helpt horecazaken hun activiteiten te optimaliseren met een cloudgebaseerde oplossing. Met Lightspeed krijgen gebruikers een aanpasbare, gebruiksvriendelijke interface, toegang tot toonaangevende inzichten en gepersonaliseerde 24/7 ondersteuning.
Hoe werkt een iPad kassasysteem?
Een iPad kassasysteem laat je bestellingen, leveringen en verkooprapporten beheren op een apparaat dat met de cloud verbonden is. iPad kassassytemen zijn gebruiksvriendelijk en eenvoudig in te stellen. Dit soort kassasystemen helpt horecaondernemers hun efficiëntie, nauwkeurigheid en gastervaring te verbeteren dankzij soepelere bestel-, betaal- en rapportagefuncties. Je kunt ook integraties en hardware integreren met Lightspeed Restaurant.
Werkt Lightspeed ook voor horecazaken in hotels?
Ja, Lightspeed's aanpasbare en flexibele platform is eenvoudig te koppelen aan je Hotel PMS waardoor je naadloos meerdere inkomstenkanalen vanuit één systeem kunt beheren. Met Lightspeed kunnen hotels het vloerplan van hun bar, restaurant of rooftop volledig personaliseren om hun zaken zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, elke locatie nauwkeurig volgen en gasten de mogelijkheid te geven hun de rekening op hun kamernummer te zetten. Meer informatie over de koppeling tussen Lightspeed en hotels vind je hier.
Bied Lightspeed 24/7 support?
Ja, elke nieuwe Lightspeed klant krijgt een gratis één-op-één onboarding sessie. Bovendien is ons support team 24/7 beschikbaar via chat, e-mail of telefoon om al je vragen te beantwoorden.
-
Vanaf april 2023
-
Klantlocaties per 31 maart 2023. Exclusief de impact van Ecwid.