Koppel uw webshop aan uw winkel met het Lightspeed kassasysteem

Blijf ook tijdens COVID-19 uw klanten bedienen met het Lightspeed kassasysteem. Beheer uw winkel, optimaliseer uw voorraad, en verkoop zowel online als offline - allemaal vanuit één systeem.

Betina Lou

Niemand beheert voorraad zoals wij.

Ontdek de voordelen van gecentraliseerd management dankzij onze intuïtieve hulpmiddelen voor voorraadbeheer. Bespaar tijd en verhoog uw omzet door met één druk op de knop uw webshop en fysieke winkel te synchroniseren.

  • Manage uw eCom voorraad vanuit hetzelfde kassasysteem als uw fysieke winkel
  • Centraliseer aankopen met geïntegreerde inkooporders die meerdere verkopers en winkels combineren
  • Verkoop gegroepeerde en geserialiseerde producten, en manage verschillende variaties met aanpasbare matrixen
  • Weet precies hoe u voorraad ervoor staat en kom nooit zonder uw bestsellers te zitten dankzij bijbestelpunten

Start snel

Wij helpen u uw voorraad over te dragen, laten u zien hoe uw nieuwe kassasysteem werkt en bieden 24/7 support. Het komt allemaal goed.

Verhoog uw verkoop

Bevoorraad. Verkoop. Herhaal. Met ons systeem kunt u alles in enkele seconden doen dankzij de intuïtieve interface.

Gebruik elk apparaat

Toegang tot uw kassassyteem vanaf elk apparaat, waar dan ook. Het is uw zaak. U zou het op uw manier moeten kunnen doen.

Ken uw klanten.

Zorg ervoor dat uw service precies is wat uw klanten willen. Hoe? Laat uw verkooppunt het u vertellen.

  • Klantprofielen
  • Aankoopgeschiedenis
  • Klanttypes
  • Klanten lifetime value

Doe meer met uw voorraad.

Klanten hebben speciale verzoeken. Met ons kassasysteem kunt u eenvoudig elke keer uw belofte waarmaken.

  • Speciale bestellingen
  • Werkorder management
  • Items opzij zetten
  • Vooraf geladen leverancierscatalogi
  • Inkooporders
Ik was op zoek naar een modern iPad-based kassasysteem. Bij MOOY is alles digitaal en cashless, dus Lightspeed leek me de beste fit. Ook is het supermakkelijk: we werken veel met studenten die we snel moeten trainen, en die hebben het in enkele minuten onder de knie.
Yana Lamon MOOY
MOOY Antwerpen

Bied betalingsflexibiliteit.

Bied snelle en veilige transacties aan, accepteer alle betaalmethoden en versnel uw checkout-proces.

  • Mobiele betalingen
  • Alle kaarttypen geaccepteerd
  • EMV-compatibiliteit
  • PCI-conformiteit
  • Gemakkelijke terugbetalingen

Groei uw bedrijf.

Beheer uw eerste, tweede en elke andere locatie met één systeem. Het systeem evolueert met u mee.

  • Product transfers
  • Voorraad opvolgen
  • Gecentraliseerde inkoop
  • Klantgegevens over verschillende locaties
  • Winkels vergelijken

Mis nooit meer verkopen.

Volg alles op wat bijdraagt ​​aan uw succes in realtime en neem de volledige controle over uw bedrijf.

  • Verkooprapporten
  • Winst van jaar tot jaar
  • Negatieve voorraad-rapport
  • Verkoop per medewerker
  • Gemiddelde transactiewaarde

Verkoop ter plaatse, waar dan ook.

Houd uw bedrijf in de gaten en verlies nooit uw gegevens uit het oog, ook als u onderweg bent.

  • Mobiele checkout
  • Veilige gegevensopslag
  • Draadloze hardwarecompatibiliteit
  • Mobiele rapportage
  • Verkoopscherm voor dagelijkse transacties

De ondersteuning die u verdient.

Wij gaan the extra mile omdat we geloven dat topservice gratis moet zijn.

  • Persoonlijke onboarding. Gratis, natuurlijk.
  • Webinars, demo's en video's. Nogmaals, helemaal gratis.
  • Onbeperkt 24/7 support. Ook gratis - maar dat wist u al.

Alles wat u nodig heeft, op één plek. Eindelijk.

Al onze software kan naadloos met elkaar worden geïntegreerd, waardoor het een onovertroffen systeem voor retailoplossingen wordt.

  • Eén bedrijf om te vertrouwen - Eén bron van klantgegevens - Eén support team
  • Krijg één volledig geïntegreerd aanbod
  • Kies uit basis- tot premium om aan al uw behoeftes te voldoen

Hardware nodig? Dat hebben we ook.

Onze hardware is ontworpen om een ​​positieve invloed te hebben op de manier waarop u werkt, zonder veel te kosten. Begin helemaal opnieuw of vervolledig uw bestaande hardware met onze hoogwaardige hardware die op uw behoeftes is afgestemd.

Vertel ons wat u verkoopt.

We begrijpen dat niet elke winkel dezelfde behoeftes heeft. Vertel ons wat u verkoopt, we zullen u vertellen hoe wij u kunnen helpen.

Hoe stap ik over naar Lightspeed Retail?

Van kassasysteem veranderen is makkelijker dan u denkt. Onze partners helpen u graag bij het overzetten van uw klantenbestand en producten. Neem contact met ons op om de details te bespreken.

Helpt Lightspeed mij bij de aanschaf van hardware?

Lightspeed biedt hardware aan die u samen met de software kunt aanschaffen, waaronder bonnenprinters, kassalades, barcodescanners en praktische accessoires. Deze worden rechtstreeks naar uw winkel verstuurd. Het kassasysteem is werkzaam op uw computer, maar kan ook worden gebruikt op iPads, waardoor u altijd mobiel bent en service op de vloer kunt aanbieden. Ervaart u hardware problemen? Dan bieden we graag de juiste support.

Wat zijn de voordelen van een cloud-gebaseerd systeem?

Lightspeed biedt flexibiliteit; naast desktop is uw kassasysteem ook beschikbaar als iPad app. Wanneer u de app opent werkt deze als elk ander kassasysteem, met als voordeel dat u nu mobiel bent. Met een cloud-gebaseerd kassasysteem heeft u altijd zicht op uw winkel(s), zelfs als u niet aanwezig bent. Zo kunt u klanten overal de beste service bieden, ook op afstand (denk aan pop-up shops). Uw gegevens worden te allen tijde veilig in de cloud opgeslagen.

Kan ik Lightspeed Retail integreren met loyalty programma's?

Lightspeed Retail synchroniseert direct met Lightspeed Advanced Marketing, een op zichzelf staand loyalty programma en marketing tool.

Bekijk onze tools voor retailers.

Download onze gratis handleidingen en tips over elk onderwerp dat voor u van belang is.