Oog op maatwerk en reparaties

Creëer overzicht in uw opdrachten met de Werkorder-functie.

Maak werkorders aan

Houd reparaties en maatwerk-opdrachten eenvoudig bij. Voeg binnen enkele minuten nieuwe opdrachten toe en bepaal de loonkosten, tijdsduur en benodigde onderdelen voor de opdracht. Zo kan u snel aan de slag gaan.

  • Bekijk alle relevante informatie van een werkorder
  • Voeg handmatig belangrijke notities en details toe
  • Wijs werknemers toe aan een enkele of gehele werkorder
  • Bestel missende onderdelen bij met de ‘Special Order’-functie
  • Volg de status van een reparatie of maatwerk-opdracht

Altijd op de hoogte

Volg uw werkorders reparaties en maatwerk op de voet. Binnen het kassasysteem ziet u in één oogopslag de status van een werkorder. Bekijk welke taken nog gedaan moeten worden en welke onderdelen daarvoor nodig zijn. Orders werkt u voortaan vlekkeloos af.

  • Stel de begindatum en de verwachte einddatum van een werkorder vast
  • Pas de status van werkorders aan. Er zijn vier standaard statussen: Open, Verwacht, In Behandeling en Klaar
  • Maak zelf statussen aan en geef elke status een eigen kleur
  • Rond werkorders af via de Werkorder tab of tijdens een sale

Boris Blijham

The Phone Lab

Lees hier hoe The Phone Lab het kassasysteem inzet om hun telefoonreparaties te beheren.

De meeste kassasystemen zijn vrij standaard, maar Lightspeed is afgestemd per retailvakgebied waardoor we ook een overzicht hebben op onze reparaties.

De Werkorder-functie van Lightspeed Retail is geschikt voor verschillende retailbranches die services aanbieden. Of je nu smartphones repareert, sieraden personaliseert of fietsen maakt. Ontdek hoe andere retailers gebruik maken van Lightspeed Retail.