Horeca taakbeheer software

Houd elke shift overzichtelijk en efficiënt met Lightspeed Tasks

De digitale takenlijst is ontworpen om de efficiëntie te verhogen, consistentie te handhaven en goed presterende teams op elke locatie op te bouwen.

Houd je team op koers, elke shift.

Breng overzicht en structuur in je werkdag met slimme checklists die zorgen voor duidelijkheid, structuur en een soepel draaiend team.

  • Vervang papieren checklists en whiteboards met een realtime digitale workflow
  • Automatische meldingen via je kassasysteem, sms en e-mail zorgen dat je nooit een stap overslaat
  • Garandeer voedselveiligheid en hygiëne tijdens elke shift met duidelijke, traceerbare processen
  • Creëer consistentie tussen teams en vestigingen, zodat alles op koers blijft, zelfs als je niet ter plaatse bent.

Werk slimmer en consistenter, op al je locaties

Leg een sterke basis die je team duidelijkheid, structuur en steun geeft om elke dag topprestaties te leveren

  • Wijs taken toe en plan ze in met duidelijke verantwoordelijkheden en deadlines, zodat je team ze op tijd afrondt
  • Laat al je teamleden op het juiste moment weten wat er moet gebeuren, zodat alles op rolletjes loopt
  • Blijf altijd op de hoogte met realtime inzichten die je helpen sneller te reageren en slimmere keuzes te maken
  • Controleer de voltooiing van taken met foto's, handtekeningen, notities en meer, en lever consistent de beste service

Bouw herhaalbare workflows die meegroeien met je zaak

Standaardiseer de processen van al je locaties om kennis vast te leggen, personeel op te leiden en de efficiëntie van je team te maximaliseren.

  • Maak schaalbare workflows met slimme checklists en centrale formulieren, gemakkelijk te herhalen in elke vestiging.
  • Blijf altijd op de hoogte met realtime managersoverzichten en checkpoints
  • Herken trends en stuur bij met vergelijkingen en registraties van afgeronde taken
  • Bespaar kosten en houd je team gefocust op tijdgevoelige taken, met minder verwarring, minder fouten en meer efficiëntie

Zorg dat je team goed is uitgerust vanaf dag één

Werk nieuw personeel sneller in, stroomlijn onboarding en zorg dat je teams shift na shift consistent en verantwoordelijk blijven.

  • Integreer operationele tips in je checklists en zorg dat belangrijke info centraal en direct toegankelijk blijft
  • Verhoog prestaties en teamverantwoordelijkheid met gedeelde updates en duidelijke taakvoltooiing
  • Ondersteun je team met individuele takenlijsten in meerdere talen

Stroomlijn je processen met Lightspeed Tasks

Digitaliseer je workflows en zorg dat taken altijd op tijd afgerond worden.

Tijdige herinneringen

Realtime meldingen houden je team altijd scherp

Live updates

Zie direct wat af is en wat nog gedaan moet worden.

Directe feedback

Bied realtime feedback voor betere teamprestaties

Moeiteloze installatie

Begin in enkele minuten met kant-en-klare checklisttemplates.

Overstappen naar Lightspeed?

Overschakelen is eenvoudig. Van datamigratie tot de installatie van hardware en betaalterminals: onze experts helpen je bij elke stap.

  • 24/7 gratis support
  • Eén-op-één onboardingsessies
  • Een toegewijde accountmanager om al je vragen te beantwoorden

FAQ

Jouw vragen, onze antwoorden

Wat is Lightspeed Tasks?

Lightspeed Tasks is een ingebouwde tool voor taakbeheer of "to-do lijst app", speciaal voor horecaondernemers. Maak digitale checklists, verstuur realtime herinneringen en volg de voltooiing van taken, allemaal vanaf je (mobiele) kassasysteem. Eenvoudige takenlijsten helpen je team om kwaliteit, efficiëntie en consistentie in al je vestigingen te garanderen.

Wat zijn de kosten van Lightspeed Tasks?

Lightspeed Tasks zit in verschillende pakketten inbegrepen. Bekijk onze prijspagina voor alle formules en prijzen.

Hoe krijg ik toegang tot Lightspeed Tasks?

Je krijgt toegang tot Lightspeed Tasks door in te loggen ip de Lightspeed backoffice, naar het hoofdmenu te gaan en op ‘Taakbeheer’ te klikken.