Koffie bestel je op
een kassa van Lightspeed


Bestellen moet snel en makkelijk gaan

Snel een bestelling opnemen doe je met een iPad kassa. Het neemt weinig ruimte in op de toonbank, ziet er goed uit en belangrijker: is gebruiksvriendelijk en visueel ingesteld. Soya in plaats van melk? Gewoon één druk op de knop. Hoe ziet een cortado eruit? Met één swipe toon je een high res foto.

Meer dan alleen afrekenen

Meer dan alleen afrekenen

Oog voor de klant
Koffie halen is niet alleen een doel, het is een ritueel. En als eigenaar van een koffiezaak moet je daarop inspelen. Hiervoor heb je een kassa nodig die meer kan dan alleen afrekenen. Een kassa waarbij je geen snelcodes uit je hoofd hoeft te leren. Zodat jij alle aandacht op de klant kan richten.

Neem overal bestellingen op

Neem overal bestellingen op

Het grootste voordeel aan een mobiel kassasysteem is natuurlijk dat je niet plaatsgebonden bent. Neem overal in je koffiezaak bestellingen op. Van toonbank tot terras. Van beursstand tot foodtruck. Via je iPad of iPhone en stuur ze direct door naar de barista of de keuken. Voeg notitie's toe of maak een bestelling op maat door gebruik te maken van modifiers.

Lightspeed past zich aan aan jouw manier van bedrijfsvoering.

Geen dure hardware

Geen dure hardware

Direct aan de slag
Je hoeft geen dure hardware aan te schaffen met Lightspeed's iPad kassa. Je kunt zelfs op je iPhone bestellingen opnemen. De dagomzet, voorraad en rapportage kun je real-time bekijken, op je pc, Mac of telefoon. Gewoon via internet met je inloggegevens.

Een schone toonbank
Het Lightspeed kassasysteem neemt weinig ruimte in beslag op de toonbank en komt niet met hoge onvoorziene IT-kosten. Een printer, kassalade en iPad is alles wat je nodig hebt om te beginnen. Wijzigen en installeren doe je gemakkelijk zelf. En kom je er niet uit? Bel dan met onze helpdeskhelden, die staan altijd voor je klaar.

Meer controle over je koffiezaak

Meer controle over je koffiezaak

Rapportage
Wanneer je een kassa hebt waarbij alleen geld uit de lade komt, dan doet dit niks voor jouw onderneming. Maar wanneer je precies zou kunnen zien hoeveel koffie - er op welke tijden - wordt verkocht, welke medewerker altijd een muffin weet te verkopen bij de koffie (upselling) en hoeveel latte’s erdoorheen gaan per week, dan heb je meer controle over je koffiezaak. Op deze manier is een kassa niet alleen maar een afrekenpunt, maar een tool om je bedrijf te managen.

Gebruikersrechten
Laat iedereen inloggen onder zijn of haar eigen account en bepaal wie waar rechten toe heeft. Als manager of eigenaar hoef je met een kassasysteem in de cloud niet eens in de zaak aanwezig zijn om te weten hoeveel koffie er verkocht wordt. De rapportage op Lightspeed’s kassasysteem is real-time.

Snel kunnen afrekenen

Snel kunnen afrekenen

Accepteer alle betalingen
Er is niet nodig om je klanten te beperken. Afhankelijk van je processor, kun je contant geld, credit card betalingen of spaarkaarten aannemen. In een klantenprofiel kun je bijhouden wat de lievelingskoffie van een vaste klant is. En hoeveel hij of zij er deze week al van besteld heeft.

Mobiel betalen
Afhankelijk van welk pinapparaat je gebruikt is betalen in principe niet locatie gebonden. Je kunt de iPad namelijk overal mee naar toe brengen. Naar een tafel of naar buiten.

Altijd online

Altijd online

Lightspeed slaat al je gegevens op in de cloud, zodat je altijd en overal toegang hebt tot je menu's, rapporten en verkoopgegevens. Daarnaast bieden wij back-up 4G / LTE en offline server oplossingen, zodat je altijd klaar bent voor de werkdag.

Gepersonaliseerde bonnen

Gepersonaliseerde bonnen

Laat een blijvende indruk achter met een gepersonaliseerde bon. Plaats alle informatie die je wilt op de bon, zoals QR-codes die gekoppeld zijn aan je website of Facebook-pagina, zodat klanten in contact kunnen blijven en op de hoogte gehouden kunnen worden van kortingsacties of events.

Laat gasten zelf bestellen <br> via het Self-Order Menu

Laat gasten zelf bestellen
via het Self-Order Menu

Staan er veel mensen aan je toonbank? Is het 's ochtends spits in je koffiezaak? Denk dan eens aan zelfbediening in de vorm van Lightspeed's Self-Order Menu. Via een iPad op een vaste kiosk kunnen gasten zelf hun bestelling plaatsen. Hierop kunnen ze zelf aangeven hoe ze hun koffie willen en hoeven ze alleen nog hun bestelling op te halen. Dit maakt wachtrijen korter en minimaliseert de kans op fouten.

Meer informatie

"Het gebruik van de iPhone en de iPad om bestellingen op te nemen versnelt het proces echt.''

Helena Benge, Manager
Niche Food and Drink, London, UK
Lightspeed Restaurant klant