Webinar | De nieuwe hotelgastervaring

73m
Video
Vul uw volledige naam in.
Vul een geldige bedrijfsnaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.
Kies de categorie die het beste bij uw onderneming past
error
Kies een optie

Door het indienen van dit formulier, ga je akkoord met de
algemene voorwaarden en het gebruik van uw persoonlijke gegevens in overeenstemming met ons privacybeleid .

De hotelindustrie verandert en daarmee de ervaring van uw gasten.
Van het boeken en inchecken tot het bestellen van roomservice en de reviews na de overnachting: ieder contactmoment telt bij het bieden van een optimale gastervaring.
In deze webinar bespreken we samen met onze klanten en partners deze verschillende stappen in de hotelgastervaring, en kijken we naar nieuwe overwegingen die hotels post-COVID moeten maken.

In deze webinar leer je meer over:

  • Het optimaliseren van je hotel website om hoger te scoren in de zoekresultaten
  • Het implementeren van een online reserveringstool
  • Het aanbieden van contactloos bestellen en betalen via QR-codes
  • Het beheren van hotel reviews
  • Opvallen op social media

Ontmoet onze experts:

  • Lightspeed – Zsuzsi Szentesi, Sales Engineer
  • Mercure Hotel – Damien Janssens, General Manager
  • Heirloom – Nehme Imad Darwiche, Mede-oprichter
  • QR Menu App – Max Devloo, CEO
  • Uberall – Jessica Coper, Strategic Partnerships Manager
  • Mews – Joost Keus, Sales Director Benelux
  • – LET OP: Deze webinar is volledig in het Engels –