Retail Loyalty Programma

Horeca Loyalty Programma

Betrek, beloon en behoud uw klanten met Lightspeed Loyalty.

Lightspeed Loyalty is een spaarprogramma, loyalty marketing tool en digitale klantenkaart in één. Allemaal vanuit uw kassasysteem.

Het loyaltiteitsprogramma voor horecazaken

Met Lightspeed Loyalty laat u uw gasten keer op keer terugkomen, middels een loyaliteitsprogramma. Met een web-app kunnen gasten punten sparen bij elke aankoop. De punten die ze bij iedere aankoop ontvangen zijn inwisselbaar voor beloningen, bijvoorbeeld een gratis koffie. Lightspeed Loyalty is daarnaast een marketingtool. Met onze 'drag and drop builder' zet u snel en makkelijk professioneel ogende e-mailcampagnes op. Gebruik de verzamelde klantinformatie om uw service en voorraad te optimaliseren, en gebruik de rapporten om het effect te zien van uw marketinginspanningen. Alles vanuit één systeem, rechtstreeks geïntegreerd in Lightspeed Restaurant.

Het loyaltiteitsprogramma voor retailers

Lightspeed Loyalty is het loyaliteitsprogramma waarmee u uw klantenbinding kunt verbeteren. Klanten kunnen bij elke aankoop punten sparen met hun digitale klantenkaart. Deze punten kunnen ingewisseld worden voor beloningen, zoals een korting van 50% op hun volgende aankoop. Zo maakkt u van iedere klant een vaste klant! Daarnaast kunt u het systeem gebruiken om e-mailcampagnes op te zetten en zo uw naamsbekendheid te vegroten. Met de geïntegreerde 'drag and drop builder' tilt u snel de kwaliteit van uw loyalty marketing naar een hoger (en professioneler) niveau. Analyseer de aankoopgeschiedenis en andere data van vaste klanten, en optimaliseer uw voorraad gebaseerd op hun behoeften. Alles vanuit één systeem, rechtstreeks geïntegreerd in Lightspeed Retail.

Laat uw klanten keer op keer terugkomen met het loyalty programma van Lightspeed

Vaste klanten en gasten zijn van groot belang voor het succes van een bedrijf - zowel in de horeca, als in de retail. Veel ondernemers richten zich over het algemeen op het werven van nieuwe klanten, terwijl het bestaande klantenbestand gemiddeld een hogere ROI oplevert.

Investeren in een loyaliteitsprogramma kan om die reden snel een positief effect hebben op uw omzet. Een loyaliteitsprogramma wat uw klanten beloont door middel van een spaarprogramma helpt u bij het behouden van deze klanten en gasten. Het geeft ze een reden om bij u terug te komen, en de concurrentie links te laten liggen.