3 tips voor meer omzet tijdens de feestdagen

3 tips voor meer omzet tijdens de feestdagen

Het feestdagen seizoen is goed voor tot 30% van de jaarlijkse winst van een retailer. Het is dé belangrijkste periode voor retailers. Denk niet alleen aan Kerst maar ook aan Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en natuurlijk ook Kerstmis. Lightspeed heeft speciaal voor dit seizoen aan een nieuw retailrapport gewerkt, met 3 tips waarop u de winst in uw winkel tijdens de feestdagen kunt optimaliseren. Download vandaag nog de gratis white paper om te leren hoe u uw winkel kunt laten slagen en deze feestdagen meer kunt verkopen.

Wat kunt u verwachten in deze tipsheet?

1) Uw voorraad goed beheren

Ontdek hoe u de omzet van het afgelopen seizoen analyseert, welke voorraad u moet inkopen, welke KPI’s u in de gaten moet houden en hoe u uw producten het beste kunt verkopen op tuhdebs deze drukke periode.

2) Uw medewerkers efficiënt inzetten

Leer hoe u de prestaties van uw personeel efficiënt kunt trainen, plannen en evalueren. De beste manier om een ​​geweldige klantenservice te verzekeren, is door ze de training te geven die ze nodig hebben om op het hoogste niveau te kunnen presteren tijdens het drukke seizoen.

3) Welke KPI’s van belang zijn

Het meten van de prestaties van uw winkel is van cruciaal belang om uw omzet te laten stijgen. We hebben de belangrijkste KPI’s op een rijtje gezet die u moet bijhouden om de winstmarges van uw winkel tijdens de feestdagen en ook daarna te laten groeien.

4) Wat de beste marketing strategiën zijn

Tips voor het starten van geweldige digitale marketing campagnes en aanbiedingen in de winkel en voor het plannen van een winkel-layout die uw conversieratio verbetert.

Benieuwd hoe u uw omzet kan optimaliseren tijdens de feestdagen?

Download de gratis tipsheet